» » ეფენბერგი ბავარიას ლევანდოვსკის გაყიდვისაკენ მოუწოდებს

ეფენბერგი ბავარიას ლევანდოვსკის გაყიდვისაკენ მოუწოდებს

10-09-2017, 17:15 dachi8 სიახლეები 10

ეფენბერგი ბავარიას ლევანდოვსკის გაყიდვისაკენ მოუწოდებს
შტეფან ეფენბერგი თვლის, რომ პოლონელმა თავდამსხმელმა სხვა კლუბი უნდა მოძებნოს თუ ის ბედნიერი არაა ბავარიაში და ამ გზით „ბავარიას“ საშუალება მისცეს მომავალი აქედანვე დაალაგოს.

მიუნხენის „ბავარიამ“ უნდა გაყიდოს რობერტ ლევანდოვსკი და გერმანული ბირთვი უნდა შეკრას მომავლისათვის, თუ პოლონელი თავდამსხმელი კმაყოფილი არაა კლუბის პოლიტიკით“ - იძახის გერმანელი.

ლევანდოვსკი გულახდილი იყო თავის მოსაზრებებში ჟურნალ Spiegel-თან ინტერვიუს დროს: „ბავარიამ რაღაც ახალი უნდა მოიფიქროს, შემოქმედებითად უნდა მიუდგეს საქმეს, თუ კლუბს მსოფლიო კლასის ფეხბურთელებით სურს გუნდის დაკომპლექტება. თუ თქვენ მაღალ დონეზე გსურთ კონკურენცია, მაშინ თქვენ ასეთი ფეხბურთელების ხარისხი დაგჭირდებათ“ - იძახის პოლონელი.

კლუბის ლეგენდა შტეფან ეფენბერგი, სხვა აზრისაა და თავის ყოფილ კლუბს მიმართავს რომ გუნდი იმ ფეხბურთელებისაგან გაწმინდოს, რომლებიც კლუბის ფილოსოფიას ეწინააღმდეგებიან, იმ შემთხვევაშიც კი ეს თუ კლუბის ბომბარდირს ეხება 152 მატჩში 116 გოლით.

ეფენბერგმა -online.de-ს სვეტში შემდეგი დაწერა: „ერთის მხრივ, ის კლუბის ფილოსოფიას განუდგა. ული ჰიონესმა უკვე მერამდენედ განაცხადა, რომ არ დახარჯავდა ერთ ფეხბურთელში 100 და 150 მილიონს. ამის გარდა, პოლონელი თავის კოლეგებსაც არ აფასებს, რომლებსაც ლევანდოვსკის შეხედულებით ის დონე არ გააჩნიათ, რაც მას სურს: ჩემპიონთა ლიგის მოგების".

„ერთი კვირის წინ მე ვთქვი, რომ „ბავარია“ რისკავს „პსჟ“-თან და „ბარსელონასთან“ კავშირის დაკარგვას, თუ ისინი მზად არ არიან ამ თანხების გადახდისათვის. თუმცა, ლევანდოვსკი ფეხბურთელია და მან არ უნდა გააკეთოს ასეთი განცხადებები სახალხოდ. ამის გარდა, ული ჰიონესის გადაწყვეტილება უდავოა და გუნდის ხარისხი მაღალია, მათი „დაბალი“ ხარჯების მიუხედავად“.

„მას შემდეგ რაც დასრულდა ახალგაზრდული აკადემიის შენება, ვხედავ, რომ დღეს უზარმაზარი პოტენციალი გააჩნია ახალ სტრატეგიაში „ბავარიას“. ჩვენ მეტად ნიჭიერი, მსოფლიო კლასის ფეხბურთელები გვყავს გერმანიაში - არა 15, არამედ 30 – 40! მათ მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგეს, კონფედერაციის თასი და უ21 წლამდელთა ევროპის ჩემპიონატი“.

„ეს - ნამდვილად ურთიერთსაწინააღმდეგოა იმისა, რასაც ლევანდოვსკი ითხოვს. 100 მილიონი, 150 მილიონი ან 200 მილიონი საერთაშორისო ვარსკვლავებში? ამ თანხად თქვენ 5 ან 6 ფეხბურთელს მიიღებთ გერმანიაში“.

„ბავარიას უკვე ყავს მანუელ ნოიერი, ჰუმელსი, ბოატენგი, კიმიხი, რუდი, ზიულე და რა თქმა უნდა თომას მიულერი. რატომ არ უნდა გაფართოვდნენ ამგვარად? ტიმო ვერნერისათვის ეს ლოგიკური შემდეგი ნაბიჯი იქნებოდა „ბავარიაში“ გადასვლა. ვერ წარმომიდგენია, რომ მან თქვას „მე საზღვარგარეთ მივდივარ“ ან „მე ლაიფციგში“ ვრჩები“ თუ მას „ბავარიაში“ გადასვლას შესთავაზებენ.

„ლეონ გორეცკასა და ემრეს ცენტრში შეუძლიათ თამაში, ჰექტორს მარცხენა ფლანგზე, ბრანდტი, ჰენრიქსი, ჰავერცი, დემირბაი, იუნესი, არნოლდი...., თქვენ დაახლოებით 150 მილიონს დახარჯავდით და იმ გუნდს შექმნიდით, რომლებმაც იციან თუ როგორ დადგნენ ერთმანეთის გვერდით. სწორედ ამიტომ იყვნენ ისინი წარმატებულნი ევროპაში“

„თუ „ბავარიას“ ამ სტრატეგიით განვითარება სურს, მაშინ მათ ნელ-ნელა ახლო წლებში უცხოელი ფეხბურთელებისაგან უნდა განცალკევდნენ, მათ შორის ლევანდოვსკისაგანაც. მას შეუძლია პარიზში წავიდეს, სადაც ასეთი უზარმაზარი თანხები იხარჯება, ან ბარსელონაში. მაშინ მას ის კლუბი ექნება, რაც თვითონ სურს“ - აცხადებს ეფენბერგი.
2
0

dachi8 (11 სექტემბერი 2017 14:53)

LEV4NI,

ლევან კი მესმის რასაც იძახი. მეც ეგ არ მმინდა? რომ ყოველ წელს იგებდეს. მაგრამ ასეთი ადვილი რომ იყოს...
იუვეც უკვე რამდენი წელია ფინალებში თამაშობს მაგრამ რა..
აგერ ის კლუბებიც გამოვლენ ლიგაზე ვინც ამდენი თანხები გადაყარა და ვნახოთ რას გააკეთებენ.
პრინციპში ინგლისურ კლუბებს ვგულისხმობ და პსჟ-ს
0

LEV4NI (11 სექტემბერი 2017 14:30)

dachi8,
2001 წელს რო ლიგა მოიგო ბაიერნმა მას შემდეგ დიდი პრობლემები წარმოიშვა კლუბში რომელსაც ბაიერნი დაახლოებით 9 წელიწადი აგვარებდა შეძლებისდაგვარად, ვის უნდა მოეგო ლიგა ფელიქს მაგათს??? აი როცა უკვე ცოტა მოძლიერდა კლუბი (2010 წლიდან) ამბიციაც გაჩნდა და იქედან 3 წელიწადში ლიგა აწია ჰაინკესმა და მანამდე კიდე ორჯერ ვიყავით ფინალში...ახლა რამე პრობლემაა გუნდში? არავიტარი პრობლემაა არაა და მაგიტომ ვიძახი რო ლიგაზე უფრო მეტი მოგვეთხოვებათქო, ბაიერნისთვის არ უნდა იყოს დამაკმაყოფილებელი ის რომ ზედიზედ 5 ჯერ გავიდა ნახევარფინალში და ახლა მსაჯმა გაგვაგდო მეოთხედფინალიდან.არვიცი რას ნიშნავს ეს ყველაფერი მაგრამ მე ანჩელოტიში პრობლემას ვერ ვხედავ, უძლიერესი მწვრთნელია და იცის როდის უნდა გამოიყენოს ძალების მაქსიმუმი (რაც გვარდიოლას თითქმის ყოველწელს ეშლებოდა)
0

dachi8 (11 სექტემბერი 2017 13:35)

LEV4NI,
რა კოენტრაუები ყავდა, შესანიშნავი გუნდი ყავდა. და რეალი ბაიერნის შესადარია და მაგას უნდა გავუტოლდეთ თუ რა ხდება?

2001 წლამდე როდის მოიგეს ლიგა?
2013 წლამდე 2001 წელს.

ისე იძახით ყველა ლიგა ლიგა, თუთქოს მე-20 საუკენეში ყოველ მე-3 წელს იღებს ლიგას და უკვე მოგენატრათ
0

LEV4NI (11 სექტემბერი 2017 10:55)

dachi8,
ტიმოშუკებით და რაფინიებით კი მოიგო ბაიერნმა ლიგა მარა მაშინ რეალსაც კოენტრაოები და კარვალიოები ჰყავდა, იგივე ითქმის პსჟ-ზე რომელსაც ძირითად შემადგენლობაში ჯერემი მენეზი, ალექსი და კრისტოფ ჟალე ჰყავდა...
0

dachi8 (11 სექტემბერი 2017 03:24)

Bavaria004,
ბუნდესლიგის ტალანტებით კი არა რაფინიებით მოიგო და ტიმაშუკებით ბაიერნმა dezl
ბუნდესლიგის ტალანტები თუ მათხოვრები არიან მსოფლიოს ვერ მოიგებდნენ
0

Bavaria004 (11 სექტემბერი 2017 02:19)

ეფე სჰენი მატხოვარი დედაცვატირეე რომელი წელია კიმარა 100 მილიონზე მეტი რო არ დახარჯოს ბავარიამ გუნდები დაფრინავენ და ამატი ძუნწი გერმანულმა პოლიტიკამ ხო ტვინი წაიგო ლევანდოვსკის ბოოლომდე ვეთანხმები რო ბავარიამ ხელი ჯიბეზე წაიღოს და საუკეტესო ფეხბურთელის შესყიდვაზე იფიქროს და არა მატხოვარი ბუნდესლიგის ტალანტებით ეფენბერგი კიდე მაგარი სირიკოაა ვაფშე ვინ ეკითხება ამას ჭკუას
0

dachi8 (10 სექტემბერი 2017 19:57)

მე ვეთანხმები ab

მთლად ყველა რგოლში გერმანელი ფეხბურთელით შევსებაზე არ ჰქონდა ლაპარაკი, შესაძლო ფეხბურთელები ჩამოთვალა, რომლის ფასიც გაცილებით ნაკლებია და არავის არ ჩამოუვარდებიან.
ეფენბერგი იდიოტი კი არაა, მეორე ნაკრები მოითხოვოს ბაიერნისგან.

აქ აქცენტი იმაზე გაკეთდა, რომ არანაკლები ფეხბურთელები ყავს გერმანიას, რომლის შეძენაც შეგიძლია იმ ფასებში რა თანხებსაც ახლა ვისში აღარ იხდიან.

სხვათაშორის ჰოფენჰაიმის წინა სეზონის წარმატებაც მაგაში იყო, გაიხსნეთ ზიულეს ინტერვიუ, სადა იძახის, რომ გუნდში ყველა გერმანელია და ეს დაგვეხმარა, უკეთ ვუგებდით ერთმანეთსო. და მწვრთნელიც რა თქმა უნდა ერთ ენაზე, რომ საუბრობენ, ერთ ენაზე რომ ეხსნება ყველაფერი... ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს ამას ყველაფერს.

შეიძლება ლევანამ საერთო ჯამში გულწრფელად ილაპარაკა და მარტო მაგ თემას არ შეხებია თავის ინტერვიუში. უეფაზეც თქვა, რომ თანხები უნდა დაარეგულირონო, მაგრამ ფაქტია, რომ არც მაგისი აგენტი და არც თვითონ თავიანთ ნათქვამებს არ უკვირდებიან, ან პირიქით მიზანმიმართული განცხადებებია, მინიშნებაა, რომ უკმაყოფილოა. და კიდე მართალია, 2001 წელს, 2013 წელს შემადგენლობას გადახედეთ, ვინ იყო ვარსკვლავი და ას მილიონიანი, უბრალოდ ყველა ჯიგრულად თამაშობდა ბაიერნისთვის და ბოლომდე იხარჯებოდა.
აბა ახლა ზოგი ფეხებს უფრთხილდება, ზოგი ტ...ს და ა.შ. kicha
0

muller13 (10 სექტემბერი 2017 19:17)

Absoliturad vetanxmebi efenbergs. Tundac levanas gayidvit ramden germanels shevizent. Igive vetneri. Gorecka. Vaigli zalian zlieri centri dadgeba. Ar dagvixarjavs uzarmazari tanxebi chven 2013 shi magram liga moviget. Imastan shedarebit rasac reali xarkavda. Akademia kide zalian magaria. Fexburtelshi 60-70 milionze meti ar unda gadaixado. 100 milioni ar girs mesis garda aravin. Arc neimari. Levandovskis kide tu wasvla unda wavides. Ar unda tanamashobdes bavariashi fexbirteli romelsac guli witeli ar aqvs. Guli bavaroulad unda ucendes. Rogorc riberi robeni miuleri. Noieri. Pli
0

LEV4NI (10 სექტემბერი 2017 18:50)

-არცერთ სიტყვაში არ ვეთანხმები ეფენბერგს, თანამედროვე ფეხბურთში ნაკლებად სავარაუდოა რომ ძირითადი თერთმეტეული შევსებული იყოს ერთი ქვეყნის მოთამაშეებით (რათქმაუნდა მაღალი კლასის გუნდებზე მაქვს საუბარი რომლებსაც აქვთ ამბიცია), ბაიერნს და არა მარტო ბაიერნს ყოველთვის ჰყავდა ისეთი უცხოელი მოთამაშეები რომლებიც სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი ფიგურები იყვნენ გუნდში და ახლა წარმოიდგინეთ დღევანდელი ბავარია ლევანდოვსკის, რიბერის, რობენის, ალაბას, ვიდალის, ტიაგოს და კიდევ არაერთი ფეხბურთელის გარეშე... ლიგის ფინალიც ხო ლეგიონერების გოლებით მოვიგეთ 2013-ში???
-რაც შეეხება აკადემიების აშენებას, მემგონი ეს არ ნიშნავს ძვირადღირებული ტრანსფერების განხორციელებას...ჰენრიხსი, დემირბაი, იუნესი და არნოლდი ბაიერნში??? ალბათ ვერ ხვდებოდა რას ამბობდა ეფენბერგი surprise
- ფეხბურთში ისეთი დრო დგება სადაც დიდი ფულის გარეშე ყველაზე პრესტიჟულ ტურნირებზე წარმატების მიღწევა წარმოუდგენელი ხდება, შიდა ჩემპიონატში კიბატონო... ასე რომ ადრე თუ გვიან ბაიერნის ხელმძღვანელობას რთული არჩევანის გაკეთება მოუწევს...
0

LawLeSS (10 სექტემბერი 2017 17:31)

ნუ ეხლა მთლად არ ვეთანხმები, რიბერი, რობენი, ვილი სანიოლი, სალიჰამიჯიჩი, როი მაკაი, ვან ბომელი და ასე შემდეგ და ასე შემდეგ ბაიერნის განუყოფელი ნაწილი იყვნენ... მარტო "გერმანიზაცია" არ გამოვა გუნდის მთლად ასე ინტერნაციონალიზაციის უარყოფა არ შეიძლება და არც მოხდება
ინფორმაცია
მომხმარებლებს, რომლებიც არიან ჯგუფის სტუმარი-ს წევრები, აღნიშნულ სიახლეზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.